Amavisd-new na Redhat 9

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Středa Červen 11 13:56:24 CEST 2003

Zdravim,

> 	Par poznamek, treba se budou hodit...:
>
> a) uz zase nevyvijeny amavis-cosi...:-), budiz...

amavisd-new jsem volil hlavne kvuli spamassassinu

> b) sendmail.mc - vam zabira define(`MILTER',`1')dnl? (pouzivam
> define(`_FFR_MILTER',`1'), protoze se se mi treba filtry nenastavily tak
> jak maji...)

to jsem nalezl nekde v textu a vypada to zatim, ze to tak chodi.

> c) je nutne bezet amavis pod rootem?

priznam se, ze jsem tohle jeste neresil. Prvoradym cilem bylo
to rozchodit, a pak teprve to budu "doladovat" :-)) Ale vim, ze
v dokumentaci je zminka o chrootovanem prostredi, takze to bude
dalsi krok.

Ovsem ted jeste hledam chybku, proc mi v tom Amavisu nechodi spamassain
podle mych predstav, resp. podle promennych sa_tag_level_deflt,
sa_tag2_level_deflt a sa_kill_level_deflt. Moje predstava byla,
ze kill_level nasadim ze zacatku hodne vysoko, a tag2_level
nasadim na hodnotu, kterou bude mit pozdeji ten kill_level. Cilem
je, aby zakaznici po omezenou dobu (v radu mesicu) videli podle
prepsaneho subjectu, ktere maily jim to bude potom zahazovat
a meli moznost se k tomu vyjadrit (pripadne byt zarazeni do seznamu
"spam_lovers"). A tak hledam, proc mi to zatim neprepisuje nejen
ten subject, ale dokonce ani hlavicky mailu.... To zahazovani podle
kill_level je funkcni, ale to si bez nejakeho prechodneho obdobi
nemuzu dovolit spustit....

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz