RH9 automaticka dekomprese gzip souboru - jak vypnout ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 11 14:34:12 CEST 2003

On Wed, 11 Jun 2003, Petr Simek wrote:

> Ja to zkousel ve vic prohlizecich a vsude to dava cisty text. Navic ten
> webserver informuje o stazene delce souboru ktera odpovida tomu
> rozzipovanemu souboru. Myslim ze kdyby to rozpakovaval prohlizec, tak
> by server hlasil tu malou (gzipnutou) velikost.

Tak nakonec to vypada ze se jedna o problem mailman-2.1-8 . Ta chyba se
mi totiz stava pri pristupu na archiv listu, ovsem neuvedomil jsem si ze
ten pristup se kona pres cgi-skript private a ten to zrejme mrsi.

Kdyz jsem si dal soubor.txt a soubor.txt.gz nekam kde to primo dava
webserver tak je vse OK...