Auto shutdown stanice - poi vstupu na seznam zakazanych stranek

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Červen 11 16:37:56 CEST 2003

> Treba browsit po erotike az ked si dorobim robotu :).

minule som si skusal dva dni vykazovat robotu doslova na minutu
presne (kvoli svojej vlastnej informacii) - vzdy ked som isiel
napr jest, fajcit, precitat maily, a pod, zapisal som si cas, a
ked som sa vratil k robote tak tiez. vyslo mi z toho zaujimave
zistenie, ze vacsina pracovnych usekov bola okolo 45 minut,
prestavky okolo 10 minut, len dvakrat sa stalo ze ta praca bola
1,5 hod vkuse. zaujalo ma to aj kvoli tomu, ze casy sa velmi napadne
podobaju dlzke vyucovacich hodin a prestavok v skole (a to som uz
peknych par rokov zo skoly prec). chcel som tym povedat to, ze mam
otvorenu robotu a chvilu sa s niecim bavim je imho uplne normalne,
mozog si tiez potrebuje oddychnut.