MS koupil RAV?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červen 11 16:42:45 CEST 2003

	Uz se tocime v kruhu,...

	moje rovnez ne - produkcnich rad jste zadarmo dostal az prilis
moc, berte nebo nechte lezet...:-) - co cekate? Ze Vam postavime zadarmo
reseni, ktere pak za drahe hodiny date zakaznikum? Jste na spatne
adrese, toto neni support...

> ak, aby sme sme sa bavili konkretne, cut'n'paste z SOPHOS
> ANTIVIRUS Unix Server Update Guide:

	Papir i Web snese vsechno, navic uz v okamziku produkce
informace zastara...:-)

> sophos novy virus nechyti do najblizsej mesacnej aktualizacie, ak ho
> neupdatnem rucne (ked budem na dovolenke, a vyjde novy vir,

	Prominte, ale ja se o Sophos staram v rozmezi 2-3 mesicu (30
minut!), behem te doby mi akorat chodi notifikace a starat se nemusim
vubec... nez zacnete neco hodnotit, co kdybyste mel realne skusenosti?

> prdeli). RAV si stiahne nove signatury v priemere 2x denne...
> preboha,

	A co je mi po RAV - stahujte si signatury co minuta a zhruba tak
3x denne je treba nahrat AV databazi - to neni ztrata vykonu ani
blaznostvi... - nechte pracovat techniku a svuj um, pokud neumite,
zaplatte, treba Vas to nekdo nauci, ale nehante druhe ci produkty jen
proto, ze je neumite vyuzit dle svych predstav (nerknu-li na
maximum)....

> meter je naozaj velmi jednoduchy... zakaznik chce spolahlivy antivir
> na linuxovy mailserver za rozumnu cenu. spolahlivy znamena to, ze
> bude stabilny, nezakusne sa na ziadnom maili, a ze chyti vsetky
> in-the-wild virusy. aj ked je admin na dovolenke..

	Ja mam klidne spani a zakaznici, kteri nase reseni maji si za
celou dobu nijak nestezovali, naopak neaktualizovanych AVGcek a kazda
stupidita (SORRY) zasere celou firmu je kolem mne spousta... k cemu si
to kupujou, kdyz nasazeni/pouziti je vo nicem?

> okrem toho, mame niekolko serverov, ku ktorym neexistuje
> remote access.
> je tazko predstavitelne, ze ked vyjde novy virus, aby som spravil 1000
> kilometrov kvoli updatnutiu antivirov..

	To je fakt argument - a jak by asi tam doputovala informace po
Internetu, kdyz zadna konexe k tomu nevede? BTW Kdyz k tomu nevede
remote access, muzete mi rici, jak se tam objevi vir?!?! - myslete, nez
zacnete argumentovat, oki?