Linux trustees - zkusenosti

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Středa Červen 11 16:23:09 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:

> Trustees bych nepouzival, protoze do jadra smeruje http://acl.bestbits.at

*** Vim o nich. Na prvni zbezne prohlednuti se mi Trustees libili o neco
vice, jednak pro ulozeni opravneni v texovem souboru a druhak pro
dedicnost prav smerem dolu ve strome adresaru.

> LDAP != ACL na FS

*** Pokud toto ma znamenat, ze LDAP nezajistuje ACL na FS pak to pro me
neni nova informace. Pokud to ma znamenat, ze pouziti LDAP pro
autentizaci uzivatelu _VYLUCUJE_ pouziti ACL na FS rad bych vedel proc
nebo nejaky trochu hlubsi rozbor.

Honza