MSI Bluetooth ztraci spojeni pri pouzivani DUN...

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Červen 11 21:03:28 CEST 2003

Ahoj!

> Protoze me ted skolil nejakej bacil, tak lezim doma a alespon trochu
> pracuju pres GPRS od T-Mobile, mam k tomu SE T68i a momentalne MSI
> Bluetooth USB modul (to same to delalo s Mitsumi USB).  Software je
> posledni BLUEZ, kernel 2.4.21-rc7 (tedy rfcomm kernel modul), v telefonu je
> firmware R2E006 (posledni co ja vim je R7Exxx).

No, v zaruce firmware updatnou zadarmo...

[BTW me ten telefon cas od casu spadne do PIN: promptu. Deje se to
vsem?]

> [...]
> tak to na 80-90% zuchne.  Po takovem padu musim vytahnout USB modul a znovu
> jej zasunout, abych se mohl znovu pripojit.
>
> Uvazoval jsem o upgrade firmware v telefonu, ale vzhledem k tomu, ze
> servisni technik t-mobile nemel v seznamu oprav hlasene nic, co se tyce
> teto kombinace, tak nevim jestli ma smysl ty 400,- za to dat...
>
> Nesetkal jste se s timto nekdo?
>
> v kernel logu se objevi:
> Jun 11 09:50:04 ondrej kernel: hci_acl_tx_to: hci0 ACL tx timeout
> Jun 11 09:50:04 ondrej kernel: hci_acl_tx_to: hci0 killing stalled

Vzit zdrojaky a podivat se co presne tohle znamena. Tohle spis vypada
na chybu mezi linuxem a MSI modulem.

--
When do you have a heart between your knees?
[Johanka's followup: and *two* hearts?]