[FUN] Re: Porovnavani obrazku podle obsahu

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Středa Červen 11 22:01:50 CEST 2003

Nedavno se o podobne aplikaci mluvilo. Bohuzel si nepamatuji url, pamatuji
se jen, ze toto udelatko bylo napsano v Pythonu a pouzivalo knihovnu PIL.
Podobnost obrazku posuzovalo frekvencni analyzou zmensenych obrazku. Snad si
nekdo z konference vzpomene.
PS