Ati R300 a VIA KT 400 chipset

Petr Sebor petr na scssoft.com
Čtvrtek Červen 12 09:57:44 CEST 2003

Zdar,

Momentalne asi tezko... driver od ATI je co se tyce 9700 a kt400 v
celkem dost experimentalnim [nefunkcnim] stavu [jejich vlastni
prekroucena verze agpgartu] a 2.4.21rc8 jeste porad v sobe nema
kod, ktery uz Dave Jones do 2.5 napsal (AGP3.x support). Takze se
ceka budto na backport (z 2.5.70... uz se o to nekdo drive pokusil, ale
nefungovalo to), nebo na to, ze pristi revize fglrx uz bude
kompatibilni. Tak trochu doufam, ze fglrx kernel wrapper bude v pristi
verzi 2.5.x podprovat. Samozrejme - mluvim o 3D grafice, 2D mi funguje
jak na 2.5.70 tak na 2.4.21rc8.

Petr