sw RAID v praxi :)

Čtvrtek Červen 12 14:19:59 CEST 2003

On Thu, Jun 12, 2003 at 01:44:37PM +0200, Tomáš Honzák wrote:
> Dobrý den,
>
> chystám se stavět server na Debian Woodym.
> Konfigurace mj. zahrne 2x 120 GB disky (IDE), nad nimiž bych chtěl rozjet
> softwarově RAID1.
>
> Z různých narážek z dokumentů, které vyhodil google, jsem dospěl k názoru,
> že raidovat na kořeni není úplně to ono a může to bolet :)
>
> Teď mám ale problém, jak to efektivně rozsekat, abych měl dost místa na
> všechno.
>
> Představoval jsem si to tak, že na hda1 bych nechal na začátku "kousek"
> na kořen, boot, etc, bin, sbin, lib, tmp (cca 1 GB?), na hdc1 bych vrazil
> [...]

Ak chcete pouzit RAID na to, aby ste mohli bezat dalej ked odide disk,
tak potom to musite zRAIDovat cele. Vo vasom pripade po odideni jedneho
disku by vam odisiel swap, alebo rootfs.

Mal som to tak (Debian Woody), trosku som mal problemy presvedcit lilo,
ale fungovalo to. Teraz na tom pocitaci aktualne RAID nie je.