Auto shutdown stanice - při vstupu na seznam zakazanych stranek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 12 11:29:16 CEST 2003

: Odesílatel: Tomas Fronk <froncin na seznam.cz>
: V naší firme je pomale spojeni na internet (jen 64kbps) - na emaily to
staci
: a obcasne informace se tim take daji najit
:
: Problem:
:
: jeden uzivatel mi trvale leze na net za erotikou... Snesu skoro vse, ale
: tohle netoleruji (tedy chci netolerovat)
:
: Současné řešení:
: V pripade pomeleho spojeni sleduji tcp provoz proxy serveru a pokud vidim
: nejake "nepovolene" stranky tak spustim na sve stanici programek a
: restartuju vzdalene PC (uživatel nevi co se deje a pak strachy dela to co
má
: ;-) )
:
: Požadované řešeni:
: spustit na firewallu službu (skript) , který bude analyzovat za mě
(trvale)
: a pokud je to mozne sam automaticky restartuje klienta, ktery na to
vlezl.
: Seznam "zakazanych" serveru by byl uveden v nejakem souboru.
: Idealnim resenim by bylo mi moznost to analyzovat pouze v pracovni dobe.
: Pokud bude v praci dele, at si tam radi...
:

www.squid.org
www.squidguard.org

Staci na tu vasi linku 486/33 a 32MB ramky (pokud tam pojede jen to). Oboje
dvoje je v mandrake 9.1 (teda nechtel bych to instalovat na tak pomalem
stroji) a navic ma administraci pres webmin. Ten seznam blokovanych serveru
je skvely. Doporucuji tam pridat www.rande.cz a podobne ceske (u nas ve
firme za posledni mesic diky onomu url byl log squida 2x tak velky - to se
hned pozna, ze montaznici hnijou dole v dilne a nemaji do ceho pichnout)

JL.