ADSL: pouzit PPPoE nebo PPTP

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červen 12 15:00:14 CEST 2003

Dne Thu, Jun 12, 2003 at 02:31:15PM +0200, Jakub Horky napsal:

> PPTP se užívá hlavně protože je to jediný možný způsob připojení počítače
> k Alcatel SpeedTouch Home modemu. Navíc je takhle defaultně nastaven.
>
> Home lze však celkem jednoduše přepnout na Pro (návody se válejí na
> Internetu) a potom lze modem nastavit, aby používal PPTP, PPPoE
> (Bridging), CIP nebo aby vytáčel sám a buď NAToval (PPP) nebo přepisílal
> IP adresu (DHCP spoofing).

No PPPoE profil je dodanem modemu i v home verzi, ale kdyz jsem se ho snazil
pouzit, tak se nechytal. Mate nekdo skutecne overene, ze je mozne u nas
pouzit PPPoE (treba po tom upgrade?) Pripadne ma nekdo oficialne koupenou
pro verzi a chodi mu na ni PPPoE?

Vetsina levnych routeru totiz PPTP neumi, ale umi PPPoE, takze by bylo velmi
vitano, kdyby PPPoE bezelo.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.