SATA+RH9

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červen 12 15:03:10 CEST 2003

Dne Thu, Jun 12, 2003 at 12:50:29PM +0000, Jiri Fiala napsal:

> mel jsem moznost zakoupit motherboard KT4Ultra s radicem S-ATA Promise
> 376 + Seagate 120GB HDD, bohuzel jsem na internetu nenalezl prislusnou
> dokumentaci, jak udelat cistou instalaci RH9, ci pripadne disk pripojit.
> Proto jsem se chtel zeptat, zda-li nema nekdo s timto HW nejake zkusenosti.

Taky to resim, mel jsem desku se SIL cipem a namlsal jsem se, jak to skvele
chodi, takze jsem u dalsi desky prehlidnul, ze ma promise. Ten ale vydava
jen binarni ovladace a ty chodi jen s redhatem 8.0, pro 9.0 vydany nejsou a
podle me ani v akualni vyvojove verzi ataraid ovladacu neni 376 podporovana.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.