=?ISO-8859-2?Q?Re:_Ztr=E1ta_dat_v_ext3_=28del=B9=ED=29?=

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Červen 12 15:31:21 CEST 2003

On Thu, Jun 12, 2003 at 03:09:30PM +0200, Miroslav BENES wrote:

> Jádro je z rawhide ..
> Jediné které uspokojivě chodí (novější zase mají nějakou
> předělávku a nepřipojí přenosný disk, takže jsem u této verze
> zakotvil).
>
> Ale používám ho už dlouho a nikdy s ním problémy nebyly.

Já zase používám oficiální a erratas jádra a nikdy jsem neměl problém
s ext3 :-)

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX