Propustnost sit. karty / spolehlivost v prom. rezimu

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červen 12 15:59:40 CEST 2003

> Situace je takova, ze do site je zapojeno X  IP telefonu, ktere, pokud
> komunikuji (nekdo vola :), generuji traffic 2*64 kbs (bud primo s jinym
> segment samostatna sit. karta. Aplikace v prvni fazi nedela v podstate
> nic jineho, nez ze z paketu, ktere dostane od kernelu, vybira ty, ktere
> se tykaji prave IP Telefonie a uklada je na disk (pak jsou predmetem
> dalsiho zpracovani)...
Pokud je tomu tak, tak jste nejspise limitovan rychlosti zapisu na disk(y).
Pokud nemate opravdu rychle pole schopne zapsat 130MB/sec kontinualniho
toku, tak mate nejuzsi misto prave tam. Otazku, k cemu je dobre dumpovat
telefonni hovory nechavam radeji nepovsimnutou.

> A pak jeste jeden podproblem .. souvisi s poctem sitovek.. je pro kernel
> (ted spise v obecne rovine) vyhodnejsi predavat data z vice sitovek (ale
> s mensim trafficem) nebo naopak?

Selsky rozum mi rika, ze je vyhodnejsi mit mene sitovek s vetsim provozem
nez vice sitovek s malym. Uz kvuli tomu, ze tomu, ze 5+ sitovek se do
bezneho stroje cpe dost blbe.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz