sw RAID v praxi :)

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 12 18:59:47 CEST 2003

No nevim, zda to soucasny instalator woodyho podporuje, mozna ano, mozna
ne. V distribuci je ale vse potrebne (kernel, raidtools ...), takze neni
_zadny_ problem si to udelat presne tak jak chci.

Fakt, ze to nejde naklikat, mi pripada nevyznamny, v mych ocich ten, kdo
si nedokaze precist par manualu, zadny RAID nepotrebuje.

-- Honza Houstek