Leadtek WinFast2000XP Deluze a nastaveni

Zdenek Proskovec z.proskovec na volny.cz
Čtvrtek Červen 12 21:28:26 CEST 2003

Dne pá 6. června 2003 14:41 jste napsal(a):

> nebo se mrkněte na abclinuxu.cz myslím že tam byla přesně tahle karta

Ja jako zacatecnik jsem se inspiroval navodem na abclinuxu  a delal
jsem to takto (na SuSE 8.1 i 8.2):

Mel by byt nainstalovany balik Video For Linux  a baliky KWinTV
a Kradio, a na teletext balik AleVT. Pres YaST2 pridat Hardware -> TV karta.

Po spusteni KWinTV to nebude umet ladit. Je nutne jit jako root do souboru
/etc/modules.conf. Tam by uz od YaSTu mela byt na konci pridana sekce TV
Card.

Tu je nutne rucne opravit, aby tam bylo tohle:

alias char-major-81-0 bttv
alias char-major-81-1 off
alias char-major-81-2 off
alias char-major-81-3 off
options bttv card=34 radio=5

Dale by tam mely byt (nekde) uvedeny n. opraveny tyto radky:

options tuner type=5
alias char-major-81     videodev

Pak jako root zadat prikazy:

rmmod bttv
modprobe bttv

Restartovat se snad nemusi, ale pro jistotu ano a uz by to mohlo chodit
(funguje ladeni radia i TV, ale nejde oboji soucasne - bud Kradio nebo
KWinTV). Na rozdil od Win to umi i teletext

Je mozne pouzivat dodane dalkove ovladani, ale to se musi rozchodit
zvlast pomoci programu LIRC a funguje jen omezene (nektera tlacitka posilaji
totozne kody).

--

Ahoj, Zdenek