OT: prez adsl mi nejede www.telecom.cz

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Čtvrtek Červen 12 22:20:26 CEST 2003

Ondrej Feela Filip wrote:

>Dobry den,

>Ipex prirozene nic neblokuje, Telecom rekl bych take ne. Zkuste poslat
>neco blizsiho, traceroute etc. Vsechny ostatni stranky funguji?

Take mi to pripadalo zvlastni a neveril jsem, ze by nekdo neco blokoval,
ale proste nejsem schopen zjistit jak je to mozne. Vse ostatni opravdu
funguje (alespon nevim o jinych strankach, ktere by mi nesly).
traceroute nasleduje (ctrl+c po nekolika minutach):
bash-2.05b$ traceroute www.telecom.cz
traceroute to www.telecom.cz (194.228.3.140), 30 hops max, 40 byte packets
 1  ipcop (192.168.1.254)  1.712 ms  0.766 ms  0.595 ms
 2  172.16.255.254 (172.16.255.254)  19.010 ms  21.634 ms  20.710 ms
 3  * * *
 4  * * *
 5  * * *
 6  * * *
 7  * * *
 8  * * *
 9  * * *
10  * * *
11  * * *
12  * * *
13  * * *
14  * * *
15  * * *
16  * * *
17  * * *
18  * * *
19  * * *
20  * * *
21  * * *
22  * * *
23  * * *
24  * * *

bash-2.05b$

>Dobry den,
>zlobit se nebudeme, ale spise asi piste na support na ipex.cz :-)

Chtel jsem potesit ostatni priznivne Telecomu  a zaroven zjistit
jestli se to deje jeste nekomu nebo jenom me.
Muzem pokracovat soukrome ...