Linux trustees - zkusenosti

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pátek Červen 13 07:07:08 CEST 2003

Jan Havlicek wrote:

> <Predpoklad>
> Vim k cemu slouzi LDAP. Nechci mit LDAP server na ty masine, kde chci
> mit ACL. Nechci omezovat LDAP server pomoci ACL.
> </Predpoklad>
>
> Jde mi o to, ze LDAP server na NetWare 6 bude mit v eDirectory uzivatele
> NW site. Ja chci, aby tito uzivatele mohli pouzivat i sluzby Linux
> serveru, konkretne pro HTTP server, takz epotrebuju, aby se tito
> uzivatele mohli prihlasit k linuxu pomoci informaci z LDAP (tj.
> _NEBUDOU_ v lokalnich souborech). To pres PAM lze zaridit a mame i
> odzkouseno.

> [...]

Moc by se mi libilo, kbyby i informace o opravnenich byla ulozena v
LDAP. Pak by kompletni sprava uzivatele byla na jednom miste. Pokud
byste neceho podobneho dosahl, byl bych moc rad, kdybyste se podelil o
zkusenosti...
--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz