prehravani wav/mp3 na 80386DX na 40Mhz

Radovan Garabik garabik-news-2002-02 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Červen 13 08:27:00 CEST 2003

> zdar,
> je $subj realizovatelny, popr. jaky prehravac je na to nejvhodnejsi
> diky

najnizsia zostava kde mi ako-tak isli prehravat mp3 realtimovo
bola 486 25MHz, ale bolo to treba downsamplovat na 11kHz
(pocuvat sa to dalo, ale kvalita nebola bohvieco)

ale kedysi davno som niekde videl popis prehravaca ktory
mp3 dekoduje na wav pred prehravanim - take cosi by mohlo ist

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |