ADSL - help

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Pátek Červen 13 09:30:48 CEST 2003

>    Tak mi dneska zapojili ADSL, na notebooku overili funkcnost. Podle
>clanku v root.cz jsem si stahnul pptp a nakonfiguroval. Bohuzel,
>vysledek neni dobry - pptp skonci s hlaskou "Terminated". Syslogu je
>nasledujici (mezery mezi radky pro vetsi citelnost):
> [...]
>    Vi nekdo, co muze byt spatne? Sit mezi modemem je nakonfigurovana
>stejne, jako to ma p. Krause, na modem se da pingnout. Jedine, co neni
>stejne jako v clanku je modem - ja mam "SpeedTouch 510 v4" (napis na
>krabici).

   No, odpovim si sam. Rozdil je skutecne v tom modemu - ST510 je totiz ADSL router, ktery sam realizuje PPP smerem k poskytovateli a routuje IP pres toto spojeni. Tzn., ze se na nej nedela zadny PPTP, jen je potreba nasmerovat default routu na jeho ethernet a je vymalovano.
   Z toho taky plyne vyhoda, ze dokud ten modem nevypnu, tak si drzi PPP spojeni a nemusim se po kazdem zapnuti pocitace authentifikovat na dashboard.

   Borek