Apache (PHP) a předání parametrů

Pavel Švarc stefan.samecek na volny.cz
Pátek Červen 13 10:10:58 CEST 2003

Olšavský Marek wrote:

> No dobře se to kritizuje, ale díky politice mého zaměstnavatele nemáme
> přístup na web a schránky na exgchange serveru máme omezeny na 5MB, takže
> mi tam moc historie zvostat nemůže. Z domova připojení nemám vůbec. Když
> chci updateovat moje  stránky, tak zatím lítám do kavárny.
> Stran připojení se hádám s provozovatelem kabelovky (TES Media), který
> pořád termín uvedení služby u nás odkládá (Teplice-Řetenice). Vyhodit z
> okna 3.500 pro TeleCom za linku, kterou budu mít třeba jen 1/2 roku mi
> přijde jako nesmysl...
> Ale jina díky za to, že mi  všichni vynadali.
nejen to také jste se dozvěděl spoustu míst kde hledat řešení svého
problému.
To že nemáte přístup na internet vám zabránilo přečíst si dokumentaci k PHP
která je obsažena ve vaší distribuci ?
No nic nechť vám PHP šlape jak má a pro příště víte jak a kde hledat

Stefan

PS: pokud chcete dále odpovídat, prosím na můj email. Toto téma bylo totálně
vyčerpáno