RE: CD-R médium pro zálohy, vyplatí se to vůbec?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Červen 13 12:22:09 CEST 2003

> Tar a kompresi rozumím, ale hledám také utilitu, která by
> navíc byla schopna archív (řádově 1,5 GB) rozdělit do malých
> kousků (jakoby split), ovšem s tím, že byla schopna zpětně -
> pokud například za dva roky dojde k chybě na médiu - obnovit
> alespoň zbylé čitelné části média a pospojovat je zpět. Jsme
> samozřejmě smířený s tím, že o některé soubory přijdu...
>
> Víte někdo o něčem podobném?

No o takove utilite nevim, ale treba vam pomuze tohle. Ja jsem delal
zalohovani na CD a abych zajistil ochranu proti necekanym udalostem, tak se
veskere zalohy delaly 2x. Jedno CD zustavalo u nas ve firme a druhe jsme
vozili do nasi pobocky. Pokud by doslo treba k pozaru, tak porad jedna
zaloha existovala. No a vam by se to mohlo hodit v tom smyslu, ze kdyz by
treba doslo k chybe na mediu, tak ve dvou kopiich je nizsi pravdepodobnost,
ze by doslo k chybe na stejnem miste. Takze jeden vadny soubor muzete
nahradim souborem z jineho CD. Pri dnesnich cenach medii mi to neprijde tak
strasne. Samozrejme za predpokladu, ze nezalohujete na nejake drahe media.

TNX