TV tuner

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Červen 12 21:49:00 CEST 2003

Jan Kasprzak wrote:

> Radek wrote:
> : Chci koupit TV kartu, má nikdo zkušenost která je pro linux nejvhodnijší...
>
>         Mam nejakou AverMedia (Bt878), funguje bez problemu, ale pry je tam
> treba neco dobastlit pokud chcete poslouchat stereo v nasich krajich

soucastkove za 20Kc - tvfreak.cz

> (neresil jsem to). Teletext v pohode, dalkove ovladani take. Jeste jsem
> mel tusim problem s tim, ze zvukova cast pro grabovani se tvari jako
> 32000 Hz, ale neni to uplne presne. Takze kdyz s tim grabovaci aplikace

Samozrejme jen kdyz chce grebovat bez zvukovky - lze propojit LineIn
od zvukovky s Outem z TV kartu a grebujete pres normalni zvukovku.

Neprijemne je, ze zatim jsem nenarazil na TV kartu, ktera by proste
negenerovala urcity pocitacovy sum ve zvuku
(nejlepe je tedy nahravat pre video...)

Pokud nekdo znate takovou kartu, rad bych se o ni dozvedel.

--
  .''`.
 : :' :    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}