apache + php

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Červen 13 17:09:37 CEST 2003

Dne Fri, Jun 13, 2003 at 04:26:07PM +0200, Shamot napsal:

> Ja ale nechci otevirat zadny soubor. Proste jen chci kdyz odeslu nevyplneny
> cast formu (v mem pripade je tam input type=file), tak aby se proste

chybova hlaska na neco takoveho ukazovala.

> neposilal. V mem pripade se takto nevyplneny input posle jako "none" coz me
> vadi.

No podle me kdyz bude prazdny tak se pozna podle isset(). I kdyz asi ne,
protoze isset reaguje na to, zda tam ta promenna je nebo neni. Prazdny input
by mel vratit asi ''

A on asi i vraci, protoze ta hlaska co jste posilal prece nevznikla v
nejakem prirazeni. Ta vznika volanim funkce typu open_file($moje_promenna) a
potom pokud je mozne promenna rovna '' tak logicky dojde k chybe, kdy je
potreba vypsat, ze jmeno souboru je prazdne a psat tam none je celkem
logicke.

Ono je vubec krajne podezrele, ze tu promennou vidite primo. To ukazuje na
zapnute register_globals, coz je u nove zahajovaneho projektu krajne
nezodpovedne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.