Nastavení serveru a DNS

Milan Muller milan.muller na wo.cz
Sobota Červen 14 10:44:28 CEST 2003

Ahoj,
vím, že se to probralo a propralo několikrát, jenže mám chápání krapet
zamrzlé... :(

Potřebuji, aby mi sousední počítač akceptoval mnou nastavené adresy.
V hlavním počítači (linux jako server) jsem v HOST nastavil 192.168.1.1
pisnicky.net pisnicky
To jsem pak nastavil i ve virtuálu. Na Linuxu vše funguje, ale jakmile se
připojím z druhého počítače a zadám http://pisnicky.net, tak jen hledá a pak
napíše, že stránka neexistuje. Zadám mu http://192.168.1.1/pisnicky/ a najede
okamžitě.

Co mám ještě nastavit, aby druhý počítač věděl že pisnicky.net je
192.168.1.1/pisnicky/ ????

Bránu jsem druhému počítači nastavil jako 192.168.1.1 - tedy můj "server".

Díky za rady!!!

Milan
--
--------
Na tuto adresu mi neposilejte reklamu, kterou jsem si nevyzadal!!!

I'm using Open Source Software