prez adsl mi nejede www.telecom.cz

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Neděle Červen 15 23:23:37 CEST 2003

oldfrog na volny.cz wrote:

> To je jasne na reklamaci...

    No psal jsem na adsl na nextra.cz, ale pres vikend to asi nikdo necte.
Kazdopadne, zjistil jsem, ze Nextra prideluje adresy ze dvou bloku. Na
prvni (zacinajici 193.) se dopingnout da, na druhy (zacinajici 213.) se
neda. No a ja mam samozrejme ten druhy druh adresy.
    No uvidime, co na to Nextra rekne.

    Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.lupomesky.cz/                     PGP keyid: B6A06AEB
=======[ MIME/ISO-8859-2/UTF-8 & PGP encrypted mail welcome ]========