Asuscom USB ISDN modem

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Pondělí Červen 16 10:01:44 CEST 2003

Dobry den,

zakoupil jsem Asuscom ISDN USB modem TA-210-ST s tim, ze nebude problem ho
zprovoznit pod linuxem ... jenze tumas certe krumpac, nepodarilo se.

Zkousel jsem to skrze ACM, ale bez uspechu (coz stale muze byt zapricineno
mou blbosti). Mohl byste me prosim nekdo, kdo mate zkusenosti s USB
nakopnout, kudy do toho?

Provozuju to pod Slackwarem a celkem neni problem tam nacpat libovolny
kernel ...

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles(dot)xhaven(dot)net]