Re: Mail z crona neodchází

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Červen 16 01:40:39 CEST 2003

> Já mám na Debianu /etc/init.d/mysql to vaše mysqld je nějaké divné! :)
> Přestaňte být krátkozraký. Jsou i jiné distribuce než RH... :)
No vsak ja vim, ale jak se tedy u vas jmenuje klient? Navic jsem se
domnival, ze jednotlive distribuce vice mene dodrzuji nazvy a umisteni
demonu, programu a skriptu tech baliku, ktere jsou tak nejak ucelene a
vyviji je konkretni skupina. Asi to rikam blbe, ale mam na mysli treba balik
MySQL, Apache, Perl atd. To se jako Apache u RH jmenuje "httpd" a u jine
distribuce treba "apachedaemon" ? :-)
--
Petr