Slackware a squidquard*.rpm

Tomas Fronk froncin na seznam.cz
Pondělí Červen 16 12:20:31 CEST 2003

Ještě malý dotázek, jak zrestartovat squid službu?

kill -HUP pid_squid mi neproběhne (vypne, ale nezapne)

pokud dam /usr/local/squid/bin/squid -restart
tak mi to napise sluzba squid already running process id

--
Tomáš Fronk
mailto:froncin na seznam.cz

"Pavel Kuběnka" <pavel.kubenka na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:bck0pi$tv8$1 na localhost.localdomain...