mp3 id3 z cddb

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Červen 16 15:28:52 CEST 2003

je to databaza AudioCD. ale vyhladava sa v nej aj podla isteho DiscID,
co je hash, ktory sa robi z dlziek pesniciek, poctu skladieb  nad
dlzkami pesniciek a kontrolneho suctu. tieto udaje mozem ziskat aj z
mp3, z coho vyrobim DiscID a poslem query na CDDB. programy pod windoze
ako cddb-mp3-tagger alebo tag and rename to robia v pohode.

ak sa mi to nepodari zohnat, budem muset asi do toho vliezt sam...