apache + php

Shamot shamot na kilian.no-ip.org
Pondělí Červen 16 16:16:08 CEST 2003

Ahoj. tak jsem to zkousel. Ale proste nevim jakym zpusobem mam zjistit to, ze
cesta zadana v promenne $foto je opravdu cesta k souboru, ktery je mozne
zkopirovat. Zkousel jsem podminku if  (is_uploaded_file($foto)), ktera je ale
splnena pokazde kdyz $foto obsahuje alespon nejake znaky(neni prazdny).
A pak nevim cim to je, ale na jednom z tech pocitacu me to script zastavi kdyz
ta cesta k souboru neexistuje a na druhem PC se tam ten soubor klidne jakoby
kopne a je tam s 0 velikosti.
Zatim pouzivam toto:

if (!@Copy($foto,"pics/".$fotoname)) {
echo "Chyba při nahrávání obrázku";
exit();
}

tak cim to je ? jak zjistim jestli ten soubor opravdu existuje ?