MySQL - Acces denied (BFU)

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Červen 16 18:40:57 CEST 2003

> Poradíte mi, jak tedy spustím phpMyAdmina pod userem (či jak mu změním
práva)
> tak, abych mohl přidávat a spravovat databáze? Teda, stačil by mi odkaz na
> rozumný (tj. srozumetelný pro BFU) návod - všechny co jsem našel jsou pro
> Wokna, anebo jsou obsálý (desetitisíce řádků) a jsou o složitý konfiguraci
> kompletního webového serveru...
No ja bych poradil se vybodnout (alespon docasne) na phpMyAdmina a pouzit
MySQL-Front. Sice uz ho autor neudrzuje a nevyviji, ale me funguje k me
spokojenosti. Je to graficke, klikaci a muzete se tam prihlasit jak lokalni
databazi, tak ke vzdalene (pokud to ovsem server dovoli) a to pod jakymkoliv
uzivatelem a libovolnym heslem.
Ke stazeni je to tady:
http://mysqlfront.venturemedia.de/index.php?s=9503bf12672368f1fd43045383a767
13&act=ST&f=2&t=328