Nefunkcni (obcas) numericka klavesnice v KDE

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Pondělí Červen 16 18:17:58 CEST 2003

Miloslav Trmac wrote:

> Nestisknul jste nahodou Shift-Numlock (nebo neco podobneho, nejsem
> si uplne jisty)? To totiz aktivuje "mys klavesnici".
> Mirek

Myslim, ze ne, ale pro jistotu to zitra jeste vyzkousim. v RH 8.0 a KDE
3.0.3-8 zacne opravdu pracovat mys ovladana num. klavesnici, u meho
problemu to tam (myslim) neni a zacnou fungovat klavesy PgUp, PgDn a pod.
(vsiml jsem si toho, kdyz mi pochopitelne nesly psat v bashi cisla a musto
toho tam naskakovaly prikazy z history)

Ales Rygl