program na zatížení linky

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Pondělí Červen 16 18:22:29 CEST 2003

Dalibor Straka wrote:

> cacti pouzivam take, ale brzy pujde pryc. Ty skripty!!! Cacti je desna
> prasarna. Kdyz jsem chtel neco pridat navic, tak jsem zjistil, jak
> zvracenou logiku a cistotu kodu ma! FUJ! Podotykam, ze mam 5 mesicu
> starou verzi.
>
> -- Dalibor Straka

        Kod jsem vazne nezkoumal, ale pri predstave, ze bych si to mel v
sechno napsat sam ... :-) Pokud mate par linek, tak snad, ale pokud
chcete sledovat hooodne zarizeni a ziskavat z nich pres snmp ruzne hodnoty a
 navic prenechat cast spravy cacti lidem, kteri budou klidne cely den kli
kat... nenapada me nic lepsiho.
        Jen kolegove si stezovali, ze pyvodni snmp pooler je nejak pomaly - n
icmene je pry uz nejaka Cckova verze...

Ales Rygl