prez adsl mi nejede www.telecom.cz

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Červen 16 16:09:55 CEST 2003

>a myslite ze ma cenu se snazit reklamovat, ze nefunguje spojeni mezi dvema
>adsl pripojkama? mozna kdyby to reklamovalo vic lidi, ze by se zaclo neco
>delat (i kdyz pochybuji)
>
>washek

Jak nefunguje spojeni? Vy si proste nepingnete na kolegu co jede take
pres ADSL?
Pak ale nejste plnohodnotne pripojeni do internetu. Pokud to neni ve
smlouve uvedeno,
je to proste na reklamaci nebo odstoupeni od smlouvy.

Nemam s ADSL zadnou zkusenost. Po predeslych debatach o ADSL, ktere zde
prosly
zacinam mit pocit, ze:

1) to je proste neodladene (to mi nevadi, pokud jsou schopni to v
rozumne dobe dotahnout)
2) se tu sije na nas jakasi bouda (to mne zveda ze zidle...)

Nicmene to uz jsme
zde OT, hezky den,

OldFrog.