Centrino vs. Linux

Pondělí Červen 16 20:15:48 CEST 2003

On Mon, Jun 16, 2003 at 07:31:45PM +0200, srakyi wrote:
> dobry den,
>
> uvazuji o koupi noveho notebooku a vypada to, ze ty zalozene na
> Intelim Centrinu na tom nejsou vykonostne vubec spatne .. na svem nb.
> bych ale rad provozoval Linux a proto by mne zajimalo, jestli nekdo
> nemate s necim podobnym zkusenosti - mohou nastat nake problemy? jak
> je to s Linuxovymi drivery pro veci obsazene v "Centrino"?

Spise se zamerte na vyrobce (resp. pouzity chipset, BIOS, zvukova a
graficka karta). Pomoci Google se da najit diskuze na tema "vybrana
znacka a Linux".

Nekdy to je problem, protoze na dany notebook dostanete i Windows jen od
dodavatele ze specialnich CD (coz jsem se docetl o sven Compaqu).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz