default.ida uz me se***

Pavel Kysilka goldenfish256 na centrum.cz
Pondělí Červen 16 22:26:44 CEST 2003

On 14-06-2003 04.24 +0200, Petr Vileta wrote:
	zdravim,
> Uz me vazne zacinaji rozcilovat ty "IDOVE", co se porad snazi na linuxu
> spustit default.ida s podtecenim bufferu. Pred casem tu padaly ruzne navrhy
> a me zaujal ten, ze by se skutecne do rootu webu dal pozadovany soubor , ale
> byl by to treba perlovsky skript, ktery by utocnikovi neco provedl, nejlepe

	taky me to toci v logach, kdyz je ctu.

obrana moc asi neni. boj proti tomu nema prilis sanci a duvody, zde
velice dobre vyjmenoval p. Kerslager v tomto threadu.

neco ale roste na toto tema na freshmeatu, staci dat vyhledat "codered".
ale nezkousel jsem v provozu.jsou tam dva projekty na toto tema.

kdyby nekdo udelal statistiku, zda se utoky opakuji z jedne masiny
nebo ne, nebylo by to od veci. ja mam jenom malej webserver a moc toho v
logach neni.

> --
> Petr

  zatim goldenfish