MySQL - Acces denied (BFU)

Oak oak.brno na seznam.cz
Úterý Červen 17 03:12:59 CEST 2003

Dobrý den,

Dne po 16. června 2003 16:41 jste napsal(a):

> Muzu se zeptat, proc kdyz vyplnite usera a heslo jej nepouzijete?
> # mysql -u root -p test
> # man mysql
> -p prompt for a password

Já s tímto nemám problémy (taky jsem zjistil že heslo se zadává bez mezery).
Co ale dál? Po spuštění MySQL a zadání '\h' se vypíše jen pár voleb, žádné
příkazy. Ty příkazy, co jsem našel na netu (založení databáze, otevření,
založení tabuky,...) zde nefungujou - buď jsou jen pod Wokna (návody jsou pro
ně), nebo bych měl spustit jinýho interpreta (nevím jakýho).

Proto jsem si na radu známých nainstaloval phpMyAdmina, jenže při jeho
spuštění z prohlížeče (jak jako root, tak jako uživatel) se spustí jako
'root na localhost' (nenabídne volbu usera a hesla) a tím končí... Spouštím ho
špatně? (http://localhost/phpMyAdmin/). V tak rozsáhlé dokumentaci se úplně
ztrácím, nevím si rady.

Nainstaloval jsem si i MySQL Control Center (mysqlcc) doporučený někde v
dokumentaci, ale světe div se, nenašel jsem způsob, jak se přihlásit pod
nějakým userem s nějakým loginem. Evidentně na jdu špatně.

Zdraví,

Oak