MySQL - Acces denied (BFU)

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 17 04:53:17 CEST 2003

--
Petr

"Milos Dvorak" <milos na rosice.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.21.0306162042550.29375-100000 na mesto.rosice.cz...

> Pri zadavani hesla primo na prikazovem radku je potreba pripojit heslo
> 'moje_heslo' bez mezery jako -pmoje_heslo
>
>   -p[password], --password[=...]
>                       Password to use when connecting to server
>                       If password is not given it's asked from the tty.

Hmm, funguje. A tohle (anglicky) jste vzal kde? Ja koukal do (anglicke) html
dokumentace k MySQL a tam to samozrejme maji blbe, to znamena maji tam
uveden zapis -p mezera heslo.
--
Petr