MySQL - Acces denied (BFU)

Milos Dvorak milos na rosice.cz
Úterý Červen 17 07:19:05 CEST 2003

> From: Petr Vileta <petr na practisoft.cz>

> Hmm, funguje. A tohle (anglicky) jste vzal kde? Ja koukal do (anglicke) html
> dokumentace k MySQL a tam to samozrejme maji blbe, to znamena maji tam
> uveden zapis -p mezera heslo.

mysql --help

Nejrychlejsi zpusob, jak zjistit parametry, ktere si nepamatuji z hlavy.
Teprve kdyz to nenajdu takhle, zkousim man/info.

Jinak na veci tykajici se (nejenom) MySQL doporucuji databases na linux.cz
(cz.comp.databases.misc pres newsy). Neni tam takovy silny provoz jako
tady, ale dotazy byvaji zodpovezeny celkem rychle.

MD