php

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Červen 17 07:48:19 CEST 2003

> stejne tak jako neni o MySQL, o sendmailu, ani o jakemkoli jinem programu
> pod linuxem.

  Dane veci maji sve vlastni konference a je to pouho pouha lenost
uzivatelu, ze nejsou schopni si danou konferenci najit ... Mozna by bylo
dobre si alespon trochu uvedomit, ze toto neni hotline pro ..., kteri
nejsou schopni cist manual a ukazkove priklady, apod.

> To se chces bavit jen o kernelu? :-)))
> Nebo co je teda podle tebe LINUX? :-)
> Podle me tvori Linux hlavne *programy* ktere na nem bezi.

  To je sice pravda, ale chtelo by se to nejdrive zamyslet nez sem neco
poslu. Pokud nekdo resi problem s PHPkem typu - loaduju modul, chybi
tomu knihovna a nejde to, apod. tak to chapu. Ale pokud nekdo resi
problem, ktery se _NETYKA_ Linuxu, ale _POUZE_ daneho "programovaciho"
jazyka, tak to sem proste nepatri. Za dalsi to ma vlastni konferenci
(podle Vas by bylo nejlepsi mit asi jednu konferenci na vsechno).

  To bych tady mohl zacit resit problem, jak udelat vec xyz v Rational
Rose, ktery mi bezi pod W2K, ktere bezi pod VMWarem a jenom z toho
duvodu, ze to je aplikace spustena na Linuxu ... Asi takovou to ma
logiku, to co rikate ...

--
Robert V0jta                                           http://www.v0jta.net/