mencoder - nahravani tv?

iko iko na kamarad.cz
Úterý Červen 17 08:11:15 CEST 2003

mne sa dnes nahraju simpsonovci o 18:10 na CT1. pouzivam vlastny script,
kde dam nazov kanala (napr. Markiza), ten sa potom vyparsuje z .xawtv a
nahradi sa cislom kanala, dam bitrate, kolko minut sa mi nahra, nazov
suboru. script mozem poslat. a pustam to cez prikaz at. pocitac sa mi
zapne sam (v biose nastavim). po nahrati mi at vypne pocitac.