mencoder a nelinearny zaznam

iko iko na kamarad.cz
Úterý Červen 17 08:38:43 CEST 2003

tak som identifikoval problem. problem bude v zvukovke na doske. je to
I815 cipset, ALSA, modul snd_intel8x0. predtym som mal soundblastera
ensoniq. jak som dal novu dosku, tak som vysmaril SBcku. asi ju dam
naspet a budem mat v kompe 3 zvukovky (pouzivam koli digitalnemu vystupu
aj cmi8330). ked nahravam bez zvuku tak to bezi dobre. preco mi to ta
zvukovka robi?