LIMUX RedHat 9 je zdarma?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červen 17 09:32:59 CEST 2003

On Tue, 17 Jun 2003, Ales Vizdal wrote:

> On Tue, Jun 17, 2003 at 09:20:47AM +0200, Zdenek Marsik wrote:
>   Zdravim,

>   Legalne Vam to muzou vypalit za cenu media, cenu nakladu spojenych se
>   stazenim tech ISO souboru, opotrebeni vypalovacky ...

A pochopitelně by se to nemělo objevit jako nákladová položka v
účetnictví té prodejny, protože pak je z toho obchodní případ a ty má
firma RedHat Inc. ve své licenci ošetřeny jiným způsobem.

Prostě a jednoduše to můžete získat způsobem vypálení od kamaráda, který
donese vypálená média, zaplatíte za ně cenu na ruku a hotovo.

R.V.