Problemy s Wine a IE

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Červen 17 10:07:57 CEST 2003

Dňa Ut 17. Jún 2003 10:04 ste napísali:
> Radek wrote:
> % Chtěl jsem taky rozbehnout nejaký prográmem z W98, použil jsem Wine xxxx
> % nevím už jaká to byla verze, podařilo se mi rozchodit tak akorát karty z
> % W98. Jinak v článcích k Wine (chip apod.) se dočtete, že rozchodit
> % Office nebo jim podobné je obtížné spíše nemožné a určitě to bude stejné
> % i z IE- jsou zapracovány do systému Windows celkem dost "hluboko".Asi
>
> Neni to tak docela pravda :-/.
> Mam tady u sebe rozchozeny IE 5.5 pres wine (z rpm nainstalovany
> wine-20030408-1rh8winehq). Problemem je, ze nakonfigurovani zejmena
> [...]
crossoveroffice mozem len doporucit. mal som ho nainstalovany v Xandrose
a fical az sa z neho pracilo. Word, Excell, IE5.5, vsetko absolutne bez
problemov. len mi vadilo trosku preblikavania okienka IE5.5 ked bola na stranke
flash animacia. ale inak super :)
pokial nechce niekto investovat do wmvare, tak radsej investovat do crossu