php

matejic na troja.fjfi.cvut.cz matejic na troja.fjfi.cvut.cz
Úterý Červen 17 10:27:04 CEST 2003

mas recht
kdyz je nekdo takovy ignorant ze neni ani schpny RTFM, nemel by psat do teto
konfery. Do zadne konfery.

Tomas

PS: (K tve reakci na jiny mail): napriklad ja si tykam s kazdym, nevidim
duvod proc nekomu tady vykat :-)