Jak poslat spam pres ciziho Apache

Libor Nenadál xnenadal na mail.muni.cz
Úterý Červen 17 10:09:52 CEST 2003

Martin Dostal wrote:
> Jedna se o to, ze spamer pouzil formular s metodou POST, kde byl cilovy
> skript http://localhost:25, takze se vsechna data z formulaze se predala
> lokalne bezicim apachem lokalnimu sendmailu, ktery komunikuje textove a
> formular obsahoval presny sled prikazu pro poslani emailu. Timhle

Možná mi něco uniklo, ale výše uvedené předpokládá, že máte na svém
stroji onen skript, ne? Takže pokud ten člověk od vás má něco odesílat,
tak minimálně musí mít možnost vytvořit na vašem stroji onen skript, což
už je celkem neanonymní, ne? Pokud to někdo udělá, zamezím mu přístup a
hotovo. Opravdu mi není příliš jasný váš problém, zneužití možností
skriptování je přeci mnoho, ne?

--
Libor