mencoder a nelinearny zaznam

iko iko na kamarad.cz
Úterý Červen 17 11:34:20 CEST 2003

pouzivam oss emulaciu v alse koli aplikom, co nevedia alsu (artsd). tu
cmi zvukovku na nahravanie nemozem pouzit, lebo ma brutalny sum z
vonkajsieho vstupu (ale za to ma SPDIF out, a zbastlil som si konvertot
na TOSLINK). tam je este zaujimavy problem pri tej zvukovke (cmi)(ale v
alse neni). oss modul cmpci nedokaze normalne prehrat zvuk. len take
praskanie sumenie. alsa ide v pohode. ked pametam, tak nejake historicke
jadro 2.nieco z rh6.2 islo v pohode. teraz uz len sumi. alsa ide dobre.
co sa tyka toho suntu ac97, tiez som pocul o nej kopec minusovych veci.
asi ju teda zdisablujem v biose (3 zvukovky by mi boli uz asi nanic:) ),
hodim tam tu ensoniq a uvidim jak to ide.