Jak poslat spam pres ciziho Apache

Martin Dostal dostal na cenega.cz
Úterý Červen 17 11:17:43 CEST 2003

> No ja jsem cely clanek pochopil tak, ze na webserver se umisti stranka s
> formularem ktery obsahuje spam k odeslani a pokud na tu stranku nekdo
> pristoupi a odesle ten formular, tak jeho www klient (a nikoliv apache
> server) odesle ten SPAM. Finta je v tom ze v mailu ktery ten prohlizec
> posila neni nikde odkaz na tu stranku s tim formularem, takze se tezko
> vystopuje.
>
> Nicmene zda se mi ze pokud v tom formulari bude cil http://localhost:25 ,
> tak to muze fungovat jen u WWW klientu bezicich na pocitaci kde zaroven
> bezi i smtp server.

> [...]

Ona to optavdu neni chyba, to mi je jesne, ale opravdu to funguje. Ten
spamer jen chytre vyuzil toho, ze smtp je textovy protokol a ze muze pouzit
k teto komunikaci apache, ktery bezi na stejnem stroji. V logu je to videt
se 100% jistotou. Je pravda, ze tem clankum nerozumim uplne dokonale, nemam
k tomu nektere znalosti, ale jsem si skoro jisty, ze to jde udelat nejen na
nasem stroji.

	Martin Dostal