mrtg

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červen 17 12:06:07 CEST 2003

Vladimir Naprstek wrote:
: Dobry den,
: pustil jsem se do hratek s mrtg a mam jeden drobny problemek. Zadal jsem
: sledovani asi 15 routeru  a rad bych, aby mi mrtg udelal i jakousi
: titulni stranku s odkazy na jednotliva rozhrani. V dokumentaci jsem
: nenasel. Umi toto mrgt nebo bych mel zapracovat rucne?

	V baliku mrtg na toto je program indexmaker (nebo tak nejak).
<reklama>
ale daleko lepsi je pouzit http://www.fi.muni.cz/~kas/mrtg-rrd/,
kde mate v cene i titulni stranku, i zpracovani pres RRDtool.
</reklama>

-Yenya

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --